Fortsaetter med smertefuld kastration of piglet


Klik Her !http://politiken.dk/indland/ECE1929532/landbrug-trodser-justitsminister-fortsaetter-med-smertefuld-kastration/

Landbrug trodser justitsminister: Fortsætter med smertefuld kastration

Svineproduktion. Landbruget mener ikke, at det er muligt at overholde et påbud fra Justitsministeriet om at holde op med at kastrere smågrise i løbet af 2014. - Foto: Finn Frandsen(Arkiv)

Svineproduktion. Landbruget mener ikke, at det er muligt at overholde et påbud fra Justitsministeriet om at holde op med at kastrere smågrise i løbet af 2014. – Foto: Finn Frandsen(Arkiv)

Trods VK-regeringens klare plan for afvikling af kastration af smågrise senest i 2014, kommer det tidligst til at ske i 2018, lyder det nu fra branchen.

Det skortede ikke på politisk fordømmelse, da DR for nogle år siden viste  billeder af systematiske og smertefulde kastreringer af danske hangrise.

Read more…..
.

 

Ein Gedanke zu “Fortsaetter med smertefuld kastration of piglet

Kommentar verfassen

