Piglets &; Sows in Danmark


50 kroner (1997), obverse
Image via Wikipedia

Tag plasteret fra munden

–Ved du, at din økonomi, dit helbred og vores fællesmiljø er alvorligt truet?

Begynd evt. med at se denne film:

Ved du

– at 12.000 danske landmænd skylder 400 milliarder kroner væk, og at dette er mere end halvdelen af Danmarks statsbudget?

– at ifølge forskningscenteret CEEH, er ammoniak skyld i op mod 40% af helbredsskaderne fra den danske luftforurening, og at disse skader årligt beløber sig til 3 milliarder kroner.

 

 

Schreibe einen Kommentar

